Web of Science: 2 cites, Scopus: 6 cites, Google Scholar: cites
Desarollo de la propuesta "si se necesita más energía… que no se hagan más centrales" en un aula de educación primaria
De Pro Bueno, Antonio (Universidad de Murcia)
Rodríguez Moreno, Francisco Javier

Títol variant: Desenvolupament de la proposta "si es necessita més energia ... que no es facin més centrals "en un aula d'educació primària
Títol variant: Application of the proposal "If more energy is needed… no more power stations should be built" in a primary school classroom
Data: 2014
Resum: Un análisis de los últimos programas oficiales de la educación primaria pone de manifiesto que el tema de las fuentes de energía debe abordarse en esta etapa educativa. Tras utilizar un modelo de planificación, se diseñó la propuesta de enseñanza «Si se necesita más energía… que no se hagan más centrales». El trabajo presenta los resultados del seguimiento de su puesta en práctica a partir del diario del maestro y de las respuestas de los alumnos en sus cuadernos de trabajo. También se realiza un análisis de la adquisición de competencias durante el proceso de aprendizaje.
Resum: An analysis in the latest official programs of Primary School shows up that the sources energy subject must be tackled on this educational period. Afterwards a planning model was used, there was a proposal designed for teaching: "If more power is needed. . . Not necessary more stations". The research has the results of monitoring in practice, according to the teacher diary and pupils' answers in the notebooks. We also analyze the competences achieved during the learning process.
Resum: Una anàlisi dels últims programes oficials de l'educació primària posa de manifest que el tema de les fonts d'energia s'ha d'abordar en aquesta etapa educativa. Després d'utilitzar un model de planificació, es va dissenyar la proposta d'ensenyament «Si es necessita més energia . . . que no es facin més centrals ». El treball presenta els resultats del seguiment de la seva posada en pràctica a partir del diari del mestre i de les respostes dels alumnes en els seus quaderns de treball. També es realitza una anàlisi de l'adquisició de competències durant el procés d'aprenentatge.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Educación primaria ; Propuesta de enseñanza ; Fuentes de energía ; Aprendizaje del alumnado ; Competencias ; Primary school ; Teaching proposal ; Energy sources ; Student learning ; Competences ; Educació primària ; Proposta d'ensenyament ; Fonts d'energia ; Aprenentatge del alumnat ; Competències
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Vol. 32 Núm. 3 (2014) , p. 267-284, ISSN 2174-6486

Adreça original: https://ensciencias.uab.es/article/view/v32-n3-de-pro-rodriguez-moreno
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/287557
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/v32-n3-de-pro-rodriguez-moreno
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.1016


18 p, 2.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2014-11-04, darrera modificació el 2022-12-12



   Favorit i Compartir