FLYBIZ, Construcció de Marca i Estrategia de Comunicació
Genovés Lorencio, Julia
Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Data: |
2014 |
| Descripció: |
126 pag. |
| Resum: |
Aquest treball planteja una estrategia de comunicació per al grup musical Flybiz, construint-ne una identitat sòlida i unes bases estratègiques per tal d'esdevenir un grup d'èxit al panorama musical. |
| Resum: |
Este trabajo plantea una estrategia de comunicación para el grupo musical Flybiz, construyendo una identidad sólida y unas bases estratégicas para que el grupo pueda consolidar su éxito en el panorama musical. |
| Resum: |
This project propases a communication strategy for the music group Flybiz, building a strong identity and a strategic base for the group to consolidate its success in the music scene. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Català |
| Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
| Document: |
Treball final de grau ; Text |
| Matèria: |
Estratègia ;
Comunicació ;
Música ;
Marca ;
Publicitat ;
Flybiz |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2014-11-04, darrera modificació el 2024-05-25