FLYBIZ, Construcció de Marca i Estrategia de Comunicació
Genovés Lorencio, Julia
Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Date: |
2014 |
Description: |
126 pag. |
Abstract: |
Aquest treball planteja una estrategia de comunicació per al grup musical Flybiz, construint-ne una identitat sòlida i unes bases estratègiques per tal d'esdevenir un grup d'èxit al panorama musical. |
Abstract: |
Este trabajo plantea una estrategia de comunicación para el grupo musical Flybiz, construyendo una identidad sólida y unas bases estratégicas para que el grupo pueda consolidar su éxito en el panorama musical. |
Abstract: |
This project propases a communication strategy for the music group Flybiz, building a strong identity and a strategic base for the group to consolidate its success in the music scene. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Català |
Studies: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Study plan: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball final de grau ; Text |
Subject: |
Estratègia ;
Comunicació ;
Música ;
Marca ;
Publicitat ;
Flybiz |
The record appears in these collections:
Research literature >
Bachelor's degree final project >
Faculty of Communication Studies. TFG
Record created 2014-11-04, last modified 2022-05-07