FLYBIZ, Construcció de Marca i Estrategia de Comunicació
Genovés Lorencio, Julia
Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2014
Description: 126 pag.
Abstract: Aquest treball planteja una estrategia de comunicació per al grup musical Flybiz, construint-ne una identitat sòlida i unes bases estratègiques per tal d'esdevenir un grup d'èxit al panorama musical.
Abstract: Este trabajo plantea una estrategia de comunicación para el grupo musical Flybiz, construyendo una identidad sólida y unas bases estratégicas para que el grupo pueda consolidar su éxito en el panorama musical.
Abstract: This project propases a communication strategy for the music group Flybiz, building a strong identity and a strategic base for the group to consolidate its success in the music scene.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject: Estratègia ; Comunicació ; Música ; Marca ; Publicitat ; Flybiz



126 p, 41.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2014-11-04, last modified 2022-05-07



   Favorit i Compartir