Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126055
Neuromarketing y el futuro de las investigaciones de mercado
Potapov Rafael, Oleg
Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 112 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: El present treball tracta sobre el neuromarketing en el seu context real en el mercat. Es tracta d'una nova eina d'investigació de mercats que compta amb un gran potencial per substituir els mètodes d'investigació convencionals, i aquest document tracta de comprovar si això és possible actualment. Per materialitzar aquest treball s'ha recopilat informació documentada i s'han recollit opinions de diferents experts en la matèria.
Resum: El presente trabajo trata sobre el neuromarketing en su contexto real en el mercado. Se trata de una nueva herramienta de investigación de mercados que cuenta con un gran potencial para sustituir los métodos de investigación convencionales, y este documento trata de comprobar si esto es posible actualmente. Para materializar este trabajo se ha recopilado información documentada y se han recogido opiniones de diferentes expertos en la materia.
Resum: This work is about the neuromarketing in the actual market context. This is a new market research tool that has great potential to replace conventional methods of research, and this document tries to verify if this is currently possible. For the materialization of this work, has been collected many documented information and many opinions of different experts in the field.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Neuromàrqueting ; Investigació de mercats ; Màrqueting



112 p, 1.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-04, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir