Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126059
Les marques del sector de la moda: influència dels bloggers en la seva imatge i notorietat
Rua Pareja, Jesús
Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 85 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: En aquest document es presenta una recerca que intenta donar resposta a una hipòtesi inicial: utilitzar bloggers al sector de la moda fa que aquesta sigui vista d'una manera més propera pels consumidors potencials. S'ha creat un marc teòric centrat, sobretot, en les noves tecnologies, Internet i l'impacte i els canvis que aquestes han provocat en la forma de comunicar per les empreses. Amb mètodes d'investigació quantitatius com l'enquesta i qualitatius com l'entrevista en profunditat, s'arriba a unes conclusions força interessants que poden donar peu a futures recerques per la seva ampliació.
Resum: En este documento se presenta una investigación que intenta dar respuesta a una hipótesis inicial: utilizar bloggers en el sector de la moda hace que ésta sea vista de una manera más cercana para los consumidores potencionales. Se ha creado un marco teórico centrado, sobretodo, en las nuevas tecnologías, Internet i el impacto i los cambios que éstas han provocado en la forma de comunicar para las empresas. A partir de métodos de investigación cuantitativos como la encuesta i cualitativos como la entrevista en profundidad, se llega a unas conclusiones bastante interesantes que pueden dar pie a futuras investigaciones para su ampliación.
Resum: The research presented on this paper aims to validate the following initial hypothesis: using bloggers in the fashion industry makes it look closer to potential costumers. A theoretical framework has been created mainly focusing on new technologies, the Internet and the impact and changes these have brought in communication for companies. Thanks to quantitative research methods - such as the survey - and qualitatives methods - in-depth interview - ; a number of interesting conclusions are reached that may lead to future researches in order to widen the scope of this paper.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Moda ; Blogger ; Comunicació online



85 p, 5.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-04, darrera modificació el 2016-04-18



   Favorit i Compartir