Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126060
Estratègies Integrades: El màrqueting i la comunicació integrada (IMC) com a nou paradigma comunicatiu
Schreiber Mas, Nicole Erika
Blanch, Margarita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 65 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: En aquest projecte es planteja investigar les tendències estratègiques de la publicitat, centrant-se principalment en el que és el màrqueting i la comunicació integrada. Es busca entendre el paper que ha adoptat la integració en el panorama actual de la comunicació, analitzant els elements comunicatius de manera aïllada i també de forma conjunta per tal de concebre la vitalitat del concepte davant del consumidor de la nova era provocada per els canvis en les formes de comunicar-nos. Complementant la teoria amb un cas real amb els resultats obtinguts de la campanya, es demostra que és un fonament del futur de la comunicació.
Resum: En este proyecto se plantea investigar las tendencias estratégicas de la publicidad, centrándose principalmente en lo que es el marketing y la comunicación integrada. Se busca entender el papel que ha adoptado la integración en el panorama actual de la comunicación, analizando los elementos comunicativos de manera aislada y también de forma conjunta para comprender la vitalidad del concepto delante del consumidor de la nueva era provocada por los cambios en las formas de comunicarnos. Complementando la teoría con un caso real con los resultados obtenidos de la campaña, se demuestra que es un fomento del futuro de la comunicación.
Resum: This project aims to research the strategic tendencies in advertising, based mainly on what is integrated marketing communications. It intends to understand the roll that integration has adopted in the current context of communications by analyzing in an isolated matier all of the elements that form the communication process, and also analyzing them as a whole in order to comprehend the vitality of the concept when establishing contact with the consumer of the new era caused by changes in the way we communicate. Alongside the theoretical process, a real case with the obtained campaign results helps demonstrate how IMC is a basis in the future of communication.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Integració ; Màrqueting ; Comunicació



65 p, 10.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-04, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir