Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126061
"Los reality-game musicales del siglo XXI". Un análisis de contenido del formato en España.
León de la Cruz, Yaiza
Ramajo Hernández, Nati, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 140 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: Han estat molts intents per part de les cadenes generalistes espanyoles d'incloure el reality-game musical a la seva graella en horari de prime-time i obtenir beneficis econòmics que deriven de l'arrossegament de l'audiència. Tot i això, dels vint reality-games musicals que s'han emès a Espanya en els últims catorze anys, únicament vuit han superat la barrera de les dues edicions. Aquest treball d'anàlisi quantitativa analitza com són i com es desenvolupen aquests vuit reality-games musicals que més han funcionat a la graella espanyola en aquest segle i analitza les sinergies entre l'audiència i les edicions emeses.
Resum: Varios han sido los intentos de las cadenas generalistas españolas de incluir el reality-game musical en su parrilla en horario de prime-time y obtener beneficios económicos que derivan del arrastre de la audiencia. Aún así, de los veinte reality-games musicales que se han emitido en España en los últimos catorce años, únicamente ocho han superado la barrera de las dos ediciones. Este trabajo de análisis cuantitativo analiza cómo son y cómo se desarrollan estos ocho reality-games musicales que más han funcionado en la parrilla española en este siglo y analiza las sinergias entre la audiencia y las ediciones emitidas.
Resum: There have been several attempts by the Spanish general channels to include the musical reality -game in their schedule in prime-time and obtain economic benefits derived from the drag of the audience. Even though, only eight of the twenty musical reality-games that have been broadcasted in Spain in the last fourteen years, have overcome the barrier of the two editions. This quantitative analysis discusses how these eight musical reality-games are and analyzes the synergies between the audience and the broadcasted editions.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: reality-game ; info-show ; Espanya ; concurs musical ; efectes programàtics ; audiència



140 p, 3.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-04, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir