Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126063
Televisió i cultura: el cas de la CCMA
Lopez Rodriguez, Imanol
Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 83 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: Quan es nombra televisió i cultura a la mateixa frase, molts ja tremolen. Alguns per desconfiança, altres per desencís i alguns se n’escapen per pura indiferència. Sembla que sigui impossible encabir una programació cultural en una televisió per a tothom, o en un canal generalista. Si, encara en més detall, intentem analitzar quins espectadors atrau un concepte més específic de la cultura, l’alta cultura, ens trobem en un terreny molt orfe. No n’és una excepció la televisió pública catalana, que tot i oferir cultura, ha rebut una resposta negativa per part de les audiències.
Resum: Cuándo se nombra televisión y cultura en la misma frase, muchos ya tiemblan. Algunos por desconfianza, otros por desencanto y algunos se escapan por pura indiferencia. Parece que sea imposible hacer caber una programación cultural en una televisión para todos, o en un canal generalista. Si, aún con más detalle, intentamos analizar que espectadores atrae un concepto más específico de cultura, la alta cultura, nos encontramos en un terreno muy huérfano. No es una excepción la televisión pública catalana, que ofreciendo cultura, ha recibido una respuesta negativa por parte de las audiencias.
Resum: When television and culture are named in the same sentence, a lot of people start trembling. Some of them for distrust, some others for disenchantment and some others more escape for pure indifference. It seems to be impossible to do cultural programs in a television for everybody, or in a generalist channel. If, more in details, we try to analyze who is attracted for a kind of culture more specific, the high culture, we’re in a orphan land. Catalan public television isn’t an exception, even if it offers culture, there’s a negative response from the audience.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: televisió ; cultura ; audiència ; CCMA



83 p, 1.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-04, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir