Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126070
Pla de comunicació de la marca: Poma de Muntanya, Biolord
Solé Solé, Eva
Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 63 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: En aquest treball es recullen totes les etapes que cal seguir per a realitzar un pla de comunicació, des de la primera fase, que és l'anàlisi del context, fins a la realització del pressupost, passant per la determinació d'objectius, tria del públic objectiu i creació d'un pla d'accions detallat en el temps. Cal remarcar que per a fer un projecte com aquest no és necessari fer una gran inversió i que el verb comunicar, parlant en termes de publicitat, no és només quelcom que fan les grans marques, sinó que també ho poden fer les petites.
Resum: En este plan se recogen todas las etapas que hacen falta seguir para realizar un plan de comunicación, desde la primera fase que es el análisis del contexto hasta la realización del presupuesto, pasando por la determinación de objectivos, elección del público objetivo y creación de un plan de acciones detellado en el tiempo. Cabe remarcar que para hacer un proyecto como éste no es necesaria una gran inversión y que el verbo comunicar, hablando en términos de publicidad, no es sólo cosa de grandes marcas, sino que también pueden hacerlo las pequeñas.
Resum: In this project, all the phases that a communication plan must have are included, beginning with the first one that's an analysis of the context and ending with the last one: the budget. It goes through the determined objectives, selecting a target group, creating a detailed plan of action within a certain time limit. It's important to emphasize that a large investment is unnecessary in order to do this type of project. Communication, in advertising terms, is not something that is limited to big companies; little companies can also do it.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Pla de comunicació ; Poma ; Ecològica



63 p, 4.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-05, darrera modificació el 2016-04-18



   Favorit i Compartir