Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126074
El patrocinio de las equipaciones de los grandes clubs del fútbol europeo : Estudio del recuerdo y su infuencia en la notoriedad de las marcas
Maronda Isern, Carles
Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 86 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Estudi centrat en mesurà el record que generen els patrocinis de las equipacions de 10 dels principals clubs de futbol europeus. Pretén conèixer com les accions dels esmentats patrocinis influeixen en el posicionament de les marques enfront del consumidor, així com classificar quines reaccions generen els consumidors davant aquest tipus d'accions de comunicació en relació a la seva implicació emocional pel món del futbol i els seus diversos actors.
Resum: Estudio centrado en medir el recuerdo que generan los patrocinios de las equipaciones de 10 de los principales clubs de fútbol europeo. Pretende conocer cómo las acciones de dichos patrocinios influyen en el posicionamiento de las marcas frente al consumidor, así como clasificar qué reacciones generan los consumidores ante este tipo de acciones de comunicación en relación a su implicación emocional por el mundo del fútbol y sus diversos actores.
Resum: Study focused on measuring the recall generated by the sponsoring of the 10 major European Football clubs. The aim is to find out how this sponsorship affects the brand positioning, and also classify the consumer reactions to this kind of communication actions in relation to their emotional involvement with football and its stakeholders.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Patrocini i mecenatge ; Patrocini esportiu ; Marketing esportiu ; Publicitat



86 p, 5.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-05, darrera modificació el 2016-04-18



   Favorit i Compartir