Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126089
Estratègies i usos de la comunicació corporativa sobre el cinema a les xarxes socials. Identificació i anàlisi de les accions comunicatives de les distribuïdores cinematogràfiques a Facebook
Aymà Crespo, Martí
Blanco, Josep Ma., (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 180 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: Aquest treball pretén descobrir els usos i les estratègies que duen a terme les distribuïdores de cinema a l'utilitzar les xarxes socials com a eina de difusió dels seus missatges. En una primera fase exploratòria s'exposen les teories existents relacionades amb l'objecte d'estudi: la comunicació corporativa i les xarxes socials. A continuació s'analitzen diverses pàgines que tenen unes distribuïdores seleccionades a la xarxa social Facebook per comprovar quines són les accions comunicatives que duen a terme i es realitzen entrevistes a un grup d'experts en l’objecte d'estudi. Per acabar s'extreuen unes conclusions de toles les parts del treball.
Resum: Este trabajo pretende descubrir los usos y las estrategias que llevan a cabo las distribuidoras de cine al utilizar las redes sociales cono herramienta de difusión de sus mensajes. En una primera fase exploratoria se exponen las teorías existentes relacionadas con el objeto de estudio: la comunicación corporativa y las redes sociales. A continuación se analizan diferentes paginas que tienen unas distribuidoras seleccionadas en la red social Facebook para comprobar cuales son las acciones comunicativas que llevan a cabo y se realizan entrevistas a un grupo de expertos en el objeto de estudio. Para terminar se sacan unas conclusiones de todas las partes del trabajo.
Resum: This dissertation aims to discover the uses and strategies that the cinema distributors perform when they use the social network as a tool to spread their messages. In a first exploratory phase the existing theories related to the study (corporate communications and social netwol1<s) are discussed. Next, the different Facebook pages that have the selected distributors are analyzed to check which are the communicative actions that they do and different interviews are held l o a group of experts on the subject of study. Finally there are the conclusions of all the parts of the dissertation.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Comunicació Corporativa ; Internet ; Cinema ; Distribuidores ; Xarxes Socials ; Facebook



180 p, 10.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-05, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir