Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126091
Estudi de cas CaixaBank: la Responsabilitat Social Corporativa en relació amb el principal grup d'interés,els clients.
Boladeres Brufal, Marta
Lorite, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 109 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Aquest estudi de cas presenta un anàlisi, realitzat a partir de metodologia qualitativa, de la Responsabilitat Social Corporativa de l'entitat financera CaixaBank en relació amb el seu principal grup d'interès, els clients. La investigació documental inclou contextualització de la RSC i una presentació de les polítiques de RSC de CaixaBank. El treball de camp s'ha realitzat a partir d'un procés metodològic en el qual s'han realitzat entrevistes a la Gerent de la RSC de CaixaBank i als clients de l'entitat financera. Els resultats de l'analisi permeten conéixer la RSC de CaixaBank i la relació que s'estableix amb els clients.
Resum: Este estudio presenta un análisis, realizado mediante metodología cualitativa, de la Responsabilidad Social Corporativa de la entidad financiera CaixaBank en relación con su principal grupo de interés, los clientes. La investigación documental incluye una contextualización de la RSC i una presentación de las políticas de RSC de CaixaBank. El trabajo de campo se ha realizado con un proceso metodológico en el que se ha realizado una entrevista a la Gerente de la RSC de CaixaBank, y entrevistas a los clientes de la entidad financiera. Los resultados del análisis permiten conocer la RSC de CaixaBank i su relación con los clientes.
Resum: This study presents a research in to CaixaBank's CSR with a particular focus on their most important stakeholder, the clients. The documentary research provides an overview and contextualization on the CSR politics of CaixaBank via interviews. The interviews have been conducted with two perspectives; that of the Manager of CSR at CaixaBank and that of clients of the bank. The results showed light on the current relationship between the clients and the bank. , and the own CSR strategy of CaixaBank.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Responsabilitat Social Corporativa ; RSC ; Banca ética ; CaixaBank ; "la Caixa"



109 p, 4.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-05, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir