Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126092
Uso de los eventos en el sector de la moda para la generación de publicity y la creación de imagen positiva
Ureña Pérez de Villar, Marina
Noguero i Grau, Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 66 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Els esdeveniments són una de les tècniques de relacions públiques més utilitzades en el sector de la moda. Hi ha una sèrie d'esdeveniments, també anomenats pseudoesdeveniments per ésser de naturalesa organitzada i no aleatòria, propis d'aquest sector que tenen com a principal objectiu generar publicity, és a dir, repercussió als mitjans. A més, mitjançant els esdeveniments, també es pretén crear imatge positiva i establir relacions amb els públics, sobretot amb la premsa especialitzada i els consumidors. Actualment, aquesta tècnica d'àmplia trajectòria s'ha actualitzat enormement en el món de la moda gràcies a l'ús de les xarxes socials i Internet.
Resum: Los eventos son una de las técnicas de relaciones públicas más utilizadas en el sector de la moda. Existen una serie de eventos, también denominados pseudoeventos por ser de naturaleza organizada y no aleatoria, propios de este sector que tienen como principal objetivo generar publicity, es decir, repercusión en los medios. Además, mediante ellos también se pretende crear imagen positiva y establecer relaciones con los públicos, sobre todo con la prensa especializada y los consumidores. Actualmente, esta técnica de amplia trayectoria se ha actualizado enormemente en el mundo de la moda gracias al uso de las redes sociales e Internet.
Resum: Events are one of the most used public relations techniques in the fashion industry. There’s a serie of events, also called pseudoevents because they are organized and don't happen by chance, whose main objective is to generate publicity, namely media coverage. Moreover, events also aim to create positive image and establish relationships with the stakeholders, especially the press and the consumers. Currently, this technique that has a long way in public relations history, has been updated in the fashion world thanks to the use of social media and Internet.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Esdeveniments ; Moda ; Relacions publiques



66 p, 2.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-05, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir