Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126122
Campanyes electorals autonòmiques al País Valencià i Catalunya : El cas de la Coalició Compromís (2011) i ICV-EUiA (2012)
Raga Vázquez, Alejandro
Montero Sánchez, Ma. Dolores, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 141 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: El present estudi analitza les campanyes electorals de la Coalició Compromís (País Valencià, 2011) i Iniciativa per Catalunya Verds – Esquerra Unida i Alternativa (Catalunya, 2012) des d'una perspectiva comparativa, atenent a l'avanç del màrqueting polític; al fenomen de l''americanització' de la comunicació política a l'Estat espanyol, amb les limitacions pròpies del context polític, cultural i jurídic; i a la irrupció de les noves tecnologies, en especial les xarxes socials, i les seves implicacions en el panorama polític.
Resum: El presente estudio analiza las campañas electorales de la Coalició Compromís (País Valenciano, 2011) y Iniciativa per Catalunya Verds – Esquerra Unida i Alternativa (Cataluña, 2012) desde una perspectiva comparativa, atendiendo al avance del márqueting político; al fenómeno de la 'americanización' de la comunicación política en el Estado español, con las limitaciones propias del contexto político, cultural y jurídico; y a la irrupción de las nuevas tecnologías, en especial las redes sociales, y sus implicaciones en el panorama político.
Resum: The present work is an analysis of Coalició Compromís (País Valencià, 2011) and Iniciativa per Catalunya Verds-Esquerra Unida i Alternativa (Catalunya, 2012) electoral campaigns from a comparative perspective, dealing with the progress in political marketing; the phenomenon of "Americanization" of political communication in Spain, considering the limitations of the political, cultural and legal context; and the emergence of the new technologies, especially those related to social networks and its implication for the current political outlook.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Campanyes electorals ; Eleccions ; Màrqueting polític ; Americanització



141 p, 64.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-06, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir