Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126124
Tractament mediàtic del cas Kit Kat de Nestlé en els mitjans espanyols (març-abril 2010)
Martín Valverde, Laura
Tena Parera, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 95 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: El 17 de març de 2010 Greenpeace va publicar la Huella del Crimen fent públics els tractes comercials entre Nestlé i Sinar Mas per l'obtenció d'oli de palma. En l'informe s'explicaven les pràctiques, no sostenibles i perjudicials pels animals i la vegetació de la zona, utilitzades per extreure l'oli de palma. Aquesta publicació va provocar un rebuig per part del públic, que va demanar a Nestlé que trenqués els pactes amb Sinar Mas d’immediat. El problema per Nestlé es va agreujar en no saber prevenir aquestes reaccions i no saber respondre adequadament als stakeholders.
Resum: El 17 de marzo de 2010 Greenpeace publicó la Huella del Crimen haciendo públicos los tratos comerciales entre Nestlé i Sinar Mas para la obtención del aceite de palma. En el informe se explicaban las prácticas, no sostenibles y perjudiciales para los animales y la vegetación de la zona, utilizadas para extraer el aceite de palma. Esta publicación provocó un rechazo por parte del público, que pidió a Nestlé que rompiera los tratos con Sinar Mas. El problema para Nestlé se agudizó en no saber prevenir estas reacciones y no saber responder adecuadamente a los stakeholders.
Resum: Greenpeace published on 17 March 2010 the Caught Red-Handed by public commercial dealings between Nestle and Sinar Mas about palm oil production. The report explained the practical, unsustainable and harmful to animals and vegetation of the area, used to extract palm oil. This publication led to a rejection by the public, who asked Nestlé to break agreements with Sinar Mas. The problem was aggravated because Nestle wasn't know how prevent these reactions and doesn't know how to respond appropriately to stakeholders.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: crisi comunicativa ; Nestlé ; anàlisi de contingut ; oli de palma



95 p, 4.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-06, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir