Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126185
Las Armas del actor : Comparación en el trabajo de las metodologías actorales
Martínez Moliner, Laura
Martin Pascual, Miguel Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 114 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Resum: Existeixen diferents metodologies actorals que s'apliquen en la formació i preparació de l'actor. Aquesta investigació té com a objectiu fer un recorregut pels principals teòrics i dramaturgs que han establert un mètode o tècnica d'actuació i poder així, trobar les diferències entre aquestes, en l'àmbit teòric i pràctic. Amb l'objectiu d’ aprofundir en el desenvolupament de les metodologies en l'actualitat, la segona part de la recerca recull una sèrie de propostes de treball amb actors, de la mà de directors especialitzats, sobre un mateix text, La gavina (1896) d'Anton Chejov.
Resum: Existen distintas metodologías actorales que se aplican en la formación y preparación del actor. Esta investigación tiene el objetivo de hacer un recorrido por los principales teóricos y dramaturgos que han establecido un método o técnica de actuación y poder así, encontrar las diferencias entre éstos, a nivel teórico pero también práctico. Con el objetivo de profundizar en el desarrollo de las metodologías en la actualidad, la segunda parte de la investigación recoge una serie de propuestas de trabajo con actores, de la mano de directores especializados, sobre un mismo texto, La gaviota (1896) de Anton Chejov.
Resum: There are different acting methodologies that are applied in the training and preparation of the actor. This work has the objective to look over the main theorists and playwrights who have set a method or technique of action and find the differences between them, in a theoretical and practical level. In order to advance with the development of methodologies at present, the second part of the research includes a number of proposals to work with actors, explained by some specialized directors based on the same text, The Seagull (1896) Anton Chekhov.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Interpretació ; Metodologia ; Actor ; Tècnica ; Actuació ; Naturalisme ; Distanciament



114 p, 1.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-07, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir