Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126188
Pla de comunicació de l'empresa Domaine des Huards
Fusalba Roselló, Sofia
Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 53 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Resum: Aquest TFG és un projecte audiovisual, concretament un pla de comunicació per a la empresa vitícola Domaine des Huards, localitzada a França. El treball s'ha basat en la recerca sobre com es desenvolupa un pla de comunicació i com hauria de ser una web corporativa. A partir d'aquí s'ha creat una nova pàgina web per a aquesta empresa, tenint en compte factors com l'arquitectura web, la usabilitat, l'accessibilitat o les xarxes socials. Aquesta web també inclouria un vídeo que tracta tres punts clau de la empresa “qui som”, “què fem” i “com ho fem”.
Resum: Este TFG es un proyecto audiovisual, concretamente un plan de comunicación para la empresa vitícola Domaine des Huards, localizada en Francia. El trabajo se ha basado en la investigación sobre cómo se desarrolla un plan de comunicación y cómo debería ser una web corporativa. A partir de aquí se ha creado una nueva página web para esta empresa, teniendo en cuenta factores como la arquitectura web, la usabilidad, la accesibilidad o las redes sociales. Esta web también incluiría un vídeo que trata tres puntos clave de la empresa “quienes somos”, “qué hacemos” y “cómo lo hacemos”.
Resum: This TFG is an audiovisual project, specifically a communication plan for the Domaine des Huards, a winemaking business located in France. The paper is based on research about how a communication plan is developed and how a business web page should be. First, a new website has been created for this company, taking into account several factors, including: information architecture, usability, accessibility and social media. This web page would also include a video that establishes three key points about the company: “who we are”, “what we do” and “how we do it”.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Pla comunicació empresarial ; Vi ; Biodinamisme ; Celler ; Web ; Vídeo



53 p, 43.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-07, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir