Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126193
Implantació de la televisió al Cicle Superior de l'Escola Annexa de Girona
Milans Costa, Anna
Niqui, Cinto, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 66 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: La implantació de la televisió al Cicle Superior de l’Escola Annexa de Girona és una proposta educativa que pretén utilitzar la televisió per a millorar determinats aspectes educatius en alumnes de 6è de primària com el treball en equip, l’expressió oral i escrita o l’ús de les noves tecnologies.
Resum: La implantación de la televisión al Ciclo Superior de la Escuela Annexa de Girona es una propuesta educativa que pretende utilizar la televisión para mejorar determinados aspectos educativos en alumnos de sexto de primaria como el trabajo en equipo, la expresión oral y escrita o el uso de las nuevas tecnologías.
Resum: The implantation of the television to the Upper Cycle of the Annexa school of Girona is an educational proposal that pretends to use the television to improve some educational aspects in students of 6th of primary, for example: how the work in team, the oral expression and written or the use of the new technologies.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: periodisme ; educació ; televisió ; Girona



66 p, 1.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-07, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir