Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126232
La irrupció d'Internet a la Ràdio i la nova relació amb l'audiència : el cas de Catalunya Ràdio.
Pérez Guitart, Oriol
Guimerà i Orts, Josep Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 92 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: Aquest Treball Final de Grau consisteix en una investigació inductiva qualitativa sobre els canvis que estan patint 10 programes de Catalunya Ràdio per l’impacte d'Internet en termes de producció i distribució. A més, i relacionat amb aquests dos conceptes, la recerca també es centra en la nova relació entre l'emissora i els seus oients. La intenció d'aquesta investigació és estudiar si Catalunya Ràdio s'ha implantat a la Web 2. 0 i en l'entorn multiplataforma, i també analitzar el nou rol i la nova identitat de l'audiència en aquest nou entorn digital.
Resum: Este Trabajo Final de Grado consiste en una investigación inductiva cualitativa sobre los cambios que están viviendo 10 programas de Catalunya Ràdio por el impacto de Internet en términos de producción y distribución. Además, y relacionado con estos dos conceptos, el estudio también se centra en la nueva relación entre la emisora y sus oyentes. La intención de esta investigación es estudiar si Catalunya Ràdio se ha implantado en la Web 2. 0 y en el entorno multiplataforma, y también analizar el nuevo rol y la nueva identidad de la audiencia en este nuevo entorno digital.
Resum: This Degree Final Project consists of an inductive qualitative research about the changes that 10 programs from Catalunya Ràdio have been implementing in terms of production and distribution for Internet. Besides, but also related with these two concepts, it focuses on the evolution of the relationship between the radio station itself and his listeners. The purpose of this investigation is to study whether the radio station has become a Web 2. 0 platform and multi-platform, and also to analyze the new role and new identity of the audience in the current digital environment.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Oient ; Ràdio ; Internet ; Xarxes socials ; Producció ; Distribució ; Catalunya Ràdio Corporació Catalana de Ràdio i Televisió



92 p, 1.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-10, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir