Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126235
“La mujer en la publicidad televisiva franquista de 1960’s” : análisis de caso cualitativo de la marca Soberano
Pujante Crespo, Patricia
Ramajo Hernández, Nati, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 82 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: Anàlisi de cas qualitativa de dos anuncis de la marca de conyac Soberano. La finalitat és observar el paper atribuït a la dona en la publicitat televisiva espanyola de la segona etapa de la dictadura, així com analitzar si es tractava d'un reflex de la societat.
Resum: Análisis de caso cualitativo de dos anuncios de la marca de coñac Soberano. La finalidad es observar el papel atribuido a la mujer en la publicidad televisiva española de la segunda etapa de la dictadura, así como analizar si se trataba de un reflejo de la sociedad.
Resum: Qualitative case analysis of two ads by Soberano cognac brand. The purpose is to observe the role attributed to women in the Spanish television advertising for the second time of the dictatorship, and to determine if this was a reflection of society.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Dona ; Publicitat ; Televisió ; Franquisme ; Masclisme



82 p, 3.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-10, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir