Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126248
La planificació de la comunicació interna a “Ambiel” (pseudònim). Anàlisi, diagnòstic i estratègia
Sanz Valls, Maria del Mar
Enrique, Ana Ma., (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 42 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: El present treball és un projecte laboral. S'ha pres com a referència una empresa real (de la qual no es revela el nom per raons de confidencialitat) i s'ha analitzat la seva comunicació interna actual. A partir d'aquest anàlisis s'han diagnosticat els punts febles de la mateixa i s'ha proposat una estratègia de comunicació interna adaptada per millorar-ne l'actual. El projecte és una col•laboració real amb l'empresa en qüestió, que estudiarà la seva aplicació.
Resum: El presente trabajo es un proyecto laboral. Se ha tomado como referencia una empresa real (de la que no se revela el nombre por razones de confidencialidad) y se ha analizado su comunicación interna actual. A partir de este análisis se han diagnosticado los puntos débiles de la misma y se ha propuesto una estrategia de comunicación interna adaptada para mejorar la actual. El proyecto es una colaboración real con la empresa en cuestión, que estudiará su aplicación.
Resum: The present work is a work project. A real company (which name is not mentioned for reasons of confidentiality) has been taken as a reference and its current internal communication has been analyzed. From this analysis were have been diagnosed the weaknesses and an internal communication tailored strategy has been proposed to improve the current one. The project is a true collaboration with the company in question, which will consider its application.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: comunicació interna ; empresarial ; anàlisi ; diagnòstic ; estratègia ; planificació



42 p, 2.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-10, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir