Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126284
La gestió de la reputació online : Estudi del cas UOC
Ortiz Fort, Laia
Enrique, Ana Ma., (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 112 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: La reputació corporativa és un actiu intangible que esdevé un avantatge competitiu per a les organitzacions. Perquè generi valor, però, cal gestionar-la proactivament. L'auge d'Internet i dels mitjans socials obliga les empreses i institucions a adaptar la seva comunicació corporativa i actuació a l'entorn digital. Sorgeix així una nova dimensió de la reputació: la reputació en línia. La Universitat Oberta de Catalunya ha estat escollida com a cas d'estudi rellevant per la seva naturalesa en línia i la seva destacada presència i participació a Internet i als mitjans socials.
Resum: La reputación corporativa es un activo intangible que se convierte en una ventaja competitiva para las organizaciones. Para que genere valor, no obstante, debe ser gestionada proactivamente. El auge de Internet y de los medios sociales obliga a las empresas e instituciones a adaptar su comunicación corporativa y actuación al entorno digital. Surge así una nueva dimensión de la reputación: la reputación online. La Universitat Oberta de Catalunya ha sido elegida como caso de estudio relevante por su naturaleza online y su destacada presencia y participación en Internet y los medios sociales.
Resum: Corporative reputation is an intangible asset that becomes a competitive advantage for organizations. However, it must be managed proactively to generate value. Internet and social media boom forces enterprises and institutions to adapt their corporative communication and their action to the digital environment. Thus, a new reputation dimension arises: online reputation. Universitat Oberta de Catalunya has been chosen as a relevant case study for its online nature and the remarkable presence and participation on the Internet and social media.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Imatge corporativa ; Internet ; Universitat Oberta de Catalunya



112 p, 1.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-11, darrera modificació el 2016-09-06



   Favorit i Compartir