La gestió de la reputació online : Estudi del cas UOC
Ortiz Fort, Laia
Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2014
Descripción: 112 pag.
Resumen: La reputació corporativa és un actiu intangible que esdevé un avantatge competitiu per a les organitzacions. Perquè generi valor, però, cal gestionar-la proactivament. L'auge d'Internet i dels mitjans socials obliga les empreses i institucions a adaptar la seva comunicació corporativa i actuació a l'entorn digital. Sorgeix així una nova dimensió de la reputació: la reputació en línia. La Universitat Oberta de Catalunya ha estat escollida com a cas d'estudi rellevant per la seva naturalesa en línia i la seva destacada presència i participació a Internet i als mitjans socials.
Resumen: La reputación corporativa es un activo intangible que se convierte en una ventaja competitiva para las organizaciones. Para que genere valor, no obstante, debe ser gestionada proactivamente. El auge de Internet y de los medios sociales obliga a las empresas e instituciones a adaptar su comunicación corporativa y actuación al entorno digital. Surge así una nueva dimensión de la reputación: la reputación online. La Universitat Oberta de Catalunya ha sido elegida como caso de estudio relevante por su naturaleza online y su destacada presencia y participación en Internet y los medios sociales.
Resumen: Corporative reputation is an intangible asset that becomes a competitive advantage for organizations. However, it must be managed proactively to generate value. Internet and social media boom forces enterprises and institutions to adapt their corporative communication and their action to the digital environment. Thus, a new reputation dimension arises: online reputation. Universitat Oberta de Catalunya has been chosen as a relevant case study for its online nature and the remarkable presence and participation on the Internet and social media.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [971]
Documento: Treball final de grau ; Text
Materia: Imatge corporativa ; Internet ; Universitat Oberta de Catalunya



112 p, 1.2 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2014-11-11, última modificación el 2022-05-07



   Favorit i Compartir