Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126522
Propaganda política y publicidad comercial: Análisis comparativo
Agustín Valdés, Javier de
Balsebre, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 60 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: El diàleg mediàtic entre les formacions polítiques i els votants es basa en la dinàmica d'acció-reacció. Parlar d'"actualitat política" és sinònim de seguir el ritme a les estratègies partidistes de les diferents formacions i la successió de declaracions creuades dels seus integrants. Les estratègies electorals dels partits vénen determinades per interesos de representació parlamentària, és a dir, la seva capacitat d'influència al Congrés dels Diputats. Aquesta investigació realitza un profund anàlisi global i detallat dels aspectes essencials que regeixen el funcionament dels mecanismes publicitaris quan s'apliquen en política.
Resum: El diálogo mediático entre las formaciones políticas y los votantes se basa en la dinámica de acción-reacción. Hablar de “actualidad política” es sinónimo de seguir el ritmo a las estrategias partidistas de las distintas formaciones y la sucesión de declaraciones cruzadas de sus integrantes. Las estrategias electorales de los partidos vienen determinadas por intereses de representación parlamentaria, esto es, su capacidad de influencia en el Congreso de los Diputados Esta investigación realiza un análisis global y detallado de los aspectos esenciales que rigen el funcionamiento de los mecanismos publicitarios cuando se aplican en política.
Resum: The media dialogue between political parties and voters is based on the dynamics of action-reaction. Talk about "current affairs" is synonymous to keep up to partisan strategies of different formations and succession of its members crossed statements. The electoral strategies of the parties are determined by interests of parliamentary representation, that is, their ability to influence the Congress of Deputies This research takes a comprehensive and detailed analysis of the essential aspects that govern the operation of advertising mechanisms when are applied in politics.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Propaganda ; Polítics ; Estratègia electoral



60 p, 1.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-25, darrera modificació el 2016-09-06



   Favorit i Compartir