Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126526
Estudi qualitatiu del consum i la recepció de productes televisius entre el col·lectiu de dones d'origen marroquí a Catalunya
Monclús Soler, Alba
Huertas Bailén, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 54 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: Tot i la història de veïnatge que uneix Catalunya i Marroc, la imatge de la dona àrab continua estan envoltada de prejudicis i estereotips que dificulten la seva integració. El següent informe pretén analitzar el consum i la recepció de productes televisius entre el col•lectiu de dones d'origen marroquí residents a Catalunya, atesa la seva importància al procés d'integració sociocultural. Es tracta d'una aproximació sociològica a partir de la realització de deu entrevistes en profunditat a una mostra de dones residents a la província de Barcelona, fent un èmfasi especial en la influència de les relacions familiars i l'assignació de rols de gènere.
Resum: A pesar de la historia de vecindad que une Cataluña y Marruecos, la imagen de la mujer árabe continúa estando rodeada de prejuicios y estereotipos que dificultan su integración. El siguiente informe pretende analizar el consumo y la recepción de productos televisivos entre el colectivo de mujeres de origen marroquí residentes en Cataluña, dada su importancia al proceso de integración sociocultural. Se trata de una aproximación sociológica a partir de la realización de diez entrevistas en profundidad a una muestra de mujeres residentes en la provincia de Barcelona, haciendo énfasis en la influencia de las relaciones familiares y la asignación de roles de género.
Resum: Despite the historical neighbourhood between Catalonia and Morocco, the image of the Arab woman is still surrounded by prejudices and stereotypes that make it difficult his integration. The following report pretends to analyze the consumption and reception of television products among the Moroccan female population who reside in Catalonia given their crucial importance in the process of sociocultural integration. It is about a sociological approach starting from an in-depth study of ten interviews to a sample of women who live in the province of Barcelona. It puts a special emphasis on the influence of family relationships and on the assignment of gender roles.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Estereotip (Psicologia) ; Televisió ; Dones ; Catalunya ; Marroc ; Emigració i immigració ; Gènere



54 p, 1.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-25, darrera modificació el 2016-09-06



   Favorit i Compartir