Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126567
Del yo al nosotros : análisis y diagnóstico de la economía colaborativa
Shedden Casanovas, Sara
Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 88 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: Aquest treball de fi de grau explica i analitza el fenomen de l'economia col·laborativa, tenint en compte l'explicació del concepte i dels motors que han impulsat l'economia col·laborativa, que són principalment econòmics, tecnològics, socials i polítics, com ara la cultura d'Internet i la crisi econòmica i de valors i la transició de la propietat a l'accés als productes i serveis que ha provocat la xarxa. A més, s'analitzen diferents variables en torn l'economia col·laborativa, com la distinció entre les iniciatives comercials i les empreses sense ànim de lucre, i l'efecte que poden tenir aquests models de negoci en el futur del món laboral.
Resum: Este trabajo de fin de grado explica y analiza el fenómeno de la economía colaborativa, teniendo en cuenta la explicación del concepto y de los motores que han impulsado la economía colaborativa, que son principalmente económicos, tecnológicos, sociales y políticos, como la cultura de Internet y la crisis económica y de valores y la transición de la propiedad al acceso a los productos y servicios que ha provocado la red. Además, se analizan diferentes variables en torno la economía colaborativa, como la distinción entre las iniciativas comerciales y las empresas sin ánimo de lucro y el efecto que pueden tener estos modelos de negocio en el mundo del trabajo.
Resum: This final degree academic work explains and analises the phenomenon of the collaborative economy, explaining the concept and the engines that have driven the collaborative economy, which are mainly economic, technological, social and political, as Internet culture and the economic and values crisis and the transition from ownership to access to products and services the network caused. In addition, different variables are analyzed around collaborative economy, as the distinction between commercial and non profit businesses and how this new business models will change the future of work.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Economia col·laborativa ; Organitzacions no lucratives ; Internet ; Crisis econòmiques ; Valors (Psicologia)



88 p, 2.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-26, darrera modificació el 2016-09-06



   Favorit i Compartir