Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126579
La figura de la mujer en la publicidad de moda : Análisis de tres revistas : Vogue, Elle y Telva
Grao Moles, Sara
Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 160 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: El present treball d'investigació analitza la imatge de la dona a la publicitat de moda de tres revistes femenines, Vogue, Elle y Telva, i durant vuit anys, des del 2007 fins el 2014. S'han estudiat variables com la presencia de l'eslògan, els rols i estereotips de les models, el context en el que apareixen i aspectes visuals així com el color, el nombre d'elements, el llenguatge corporal i el nivell de nuesa de les dones. Per concloure, destaquem com les marques de moda potencien els aspectes més distintius i bells de les models de manera sensual i subtil, tot i exposar-les amb postures forçades i poc naturals.
Resum: El presente trabajo de investigación analiza la imagen de la mujer en la publicidad de moda de tres revistas femeninas, Vogue, Elle y Telva, y durante ocho años, desde 2007 hasta 2014. Han estudiado variables como la presencia del eslogan, los roles y estereotipos de las modelos, el contexto en el que aparecen y aspectos visuales así como el color, el número de elementos, el lenguaje corporal y el nivel de desnudez de las mujeres. Para concluir, destacamos como las marcas de moda potencian los aspectos más distintivos y hermosos de las modelos de manera sensual y sutil, aunque las exponen con posturas forzadas y poco naturales.
Resum: This research analyzes the women’s image in fashion advertising of three females' magazines, Vogue, Elle and Telva, during eight years, from 2007 to 2014. It has been studied variables such as the presence of slogan, roles and stereotypes of models, the context which they appear and visual aspects as color, number of elements, body language and the level of women's nakedness. To conclude, we highlight how fashion brands harnessed the most distinctive and beautiful models so sensual and subtle, even with exposure and unnatural postures.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Publicitat ; Moda ; Marques comercials ; Dones ; Estereotip (Psicologia)



160 p, 8.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-26, darrera modificació el 2016-09-06



   Favorit i Compartir