Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126581
Planificació, creació i posada en funcionament d'un pla de comunicació digital per a Frosting Barcelona
Vigueras Bohigas, Clàudia
Coromina, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 64 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: L'objectiu principal d'aquest projecte de fi de grau ha estat el de crear i posar en funcionament un pla de comunicació digital per la marca Frosting Barcelona. La metodologia de treball s'ha dividit en tres etapes cronològiques, totes adequadament documentades en aquest document, que mostra tots els passos que s’han seguit per la realització d’aquest pla. Des d’un primer anàlisi del sector i dels competidors, passant pel la concreció de la proposta i la idea de model de negoci, i finalitzant amb el disseny i publicació del lloc web, entre molts altres passos.
Resum: El objetivo principal de este proyecto de fin de grado ha sido el de crear y poner en funcionamiento un plan de comunicación digital para la marca Frosting Barcelona. La metodología de trabajo se ha dividido en tres etapas cronológicas, todas adecuadamente documentadas en este documento, que muestra todos los pasos que se han seguido para la realización de este plan. Desde un primer análisis del sector y de los competidores, pasando por la concreción de la propuesta y la idea de modelo de negocio, y finalizando con el diseño y publicación del sitio web, entre muchos otros pasos.
Resum: The main objective of this draft final project was to create and implement a plan of digital communication for brand Frosting Barcelona. The working methodology is divided into three chronological stages, all properly documented herein, showing all the steps that were followed to carry out this plan. From an initial analysis of the industry and competitors, through the realization of the proposal and the idea of business model, and ending with the design and publication on the website, among other steps.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Empreses Comunicació ; Publicitat ; Internet



64 p, 15.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-11-26, darrera modificació el 2016-09-06



   Favorit i Compartir