Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/126713
Millores en l’aprenentatge de l’alumnat de centres de primària i secundària
Marquès, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Departament de Pedagogia Aplicada

Data: 2014
Resum: El grup de recerca DIM (Didàctica, Innovació i Multimèdia) de la UAB va dur a terme dos estudis durant el curs 2013-2014 sobre el potencial pedagògic de l’aplicació del currículum bimodal i de l’ús de les tauletes digitals en estudiants de diverses etapes educatives. Els resultats d’ambdós estudis mostren notables millores en l’aprenentatge de l’alumnat i un augment en les seves qualificacions acadèmiques. L’ús de les tauletes, per la seva part, en millora les competències, els coneixements i l’autonomia.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Matèria: Grup DIM (Didàctica, Innovació i Multimèdia)
Publicat a: UAB divulga, Novembre 2014, ISSN 2014-6388



2 p, 145.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2014-12-01, darrera modificació el 2016-07-18



   Favorit i Compartir