Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/127561
Mesurament dels valors en la publicitat audiovisual dirigida a la infància i adolescència
Moutinho Tristán, Júlia
Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autónoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 156 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Aquest treball d'investigació analitza la publicitat audiovisual dirigida a infants i adolescents. L'objecte d'estudi en concret és el mesurament dels valors i les càrregues de valor, que es transmeten a través d'anuncis de televisió emesos durant la campanya de Nadal de l’any 2013. L'anàlisi dels valors l'ha realitzat dos grups de subjectes d'edats diferents, aplicant una eina d'avaluació mitjançant uns càlculs estadístics, a través d'un test de valors, ideat i creat, pel Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquest estudi ha permès obtenir uns resultats que obren noves línies d'investigació futures.
Resum: Este trabajo de investigación analiza la publicidad audiovisual dirigida a niños y adolescentes. El objeto de estudio en concreto es la medición de valores i las cargas de valor, que se transmiten a través de anuncios de televisión emitidos durante la campaña de Navidad del año 2013. El análisis de los valores lo ha realizado dos grupos de sujetos de distintas edades, aplicando una herramienta de evaluación mediante cálculos estadísticos, a través de un test de valores creado por el Laboratori d'Anàlisi Instrumental de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona. Los resultados obtenidos permiten abrir nuevas líneas de investigación futuras.
Resum: This research work analyses audiovisual advertising addressed to children and teenagers. The aim of this study is to measure the values and its loads transmitted through TV ads that were broadcasted during the Christmas period of 2013. The analyses of the values were carried out by two groups of subjects of different ages. They used an assessment tool based on statistical calculations from a test of reception created by the Laboratori d’Anàlisi Instrumental de la Comunicació of the Universitat Autònoma de Barcelona. The results of this project makes it possible to open new research lines in the future.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Valors (Filosofia) ; Publicitat Audiovisuals ; Infants ; Adolescents



156 p, 6.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-12-17, darrera modificació el 2016-09-06



   Favorit i Compartir