Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/127805
Creación de una agencia de comunicación ONL para el Tercer Sector Social
Puñet Olivella, Ester
Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autónoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 143 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Les organitzacions del Tercer Sector Social existeixen per comunicar les injustícies del món i poder ajudar els més desfavorits. No obstant això i paradoxalment, com a entitats sense ànim de lucre, moltes d'elles no tenen els suficients recursos per dissenyar campanyes estratègiques i professionals de comunicació que impactin i impliquin a la societat. Aquest projecte pretén donar una solució a aquest problema creant una agència de comunicació sense ànim de lucre que s'ofereixi a dissenyar i implantar un pla de comunicació per a aquelles ONG que ho desitgin. Com a mostra, al final d'aquest projecte es presenta un pla de comunicació pilot per a una petita ONG.
Resum: Las organizaciones del Tercer Sector Social existen para comunicar las injusticias del mundo y poder ayudar a los más desfavorecidos. Sin embargo y paradójicamente, como entidades sin ánimo de lucro, muchas de ellas no poseen los suficientes recursos para diseñar campañas estratégicas y profesionales de comunicación que impacten e impliquen a la sociedad. Este proyecto pretende dar una solución a ese problema creando una agencia de comunicación sin ánimo de lucro que se ofrezca a diseñar e implantar un plan de comunicación para aquellas ONG que lo deseen. Como muestra, al final de este proyecto se presenta un plan de comunicación piloto para una pequeña ONG.
Resum: The third social sector organizations exist to communicate the injustices of the world and to help the poor. However, and paradoxically, as non-profit entities, many of which don't have enough resources for design strategic and professional communication campaigns that impact society and involve it. This project aims to provide a solution to this problem by creating a communication agency nonprofit, who offers to design and implement a communication plan for those NGOs who want it. As an example, at the end of this project a pilot communication plan for a small NGO is presented.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Organitzacions no lucratives ; Agències de comunicació ; Pla de comunicació ; Organitzacions no governamentals



143 p, 22.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-12-19, darrera modificació el 2016-09-06



   Favorit i Compartir