Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/127807
Óvulo creativo
Torrentó Canaleta, Mar
Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 130 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Óvulo Creativo és una plataforma que pretén donar visibilitat i reconeixement al talent de les directores creatives. La dona té una baixa representació dins dels departaments creatius, especialment en la direcció creativa. En general, a nivell mundial, el percentatge de directores creatives en els departaments no arriba al 20%. El principal objectiu de la plataforma és, d'una banda, exposar, promocionar i reconèixer la tasca creativa de les professionals que treballen en agències; i d'altra banda; inspirar i animar la nova generació de noies estudiants, mostrant-los que és possible tenir una reeixida carrera en la publicitat.
Resum: Óvulo Creativo es una plataforma que pretende dar visibilidad y reconocimiento al talento de las directoras creativas. La mujer tiene una baja representación dentro de los departamentos creativos, especialmente en la dirección creativa. En general, a nivel mundial, el porcentaje de directoras creativas en los departamentos no llega al 20%. El principal objetivo de la plataforma es, por un lado, exponer, promocionar y reconocer la labor creativa de las profesionales que trabajan en agencias; y por otro lado; inspirar y animar a la nueva generación de chicas estudiantes, mostrándoles que es posible tener una exitosa carrera en la publicidad.
Resum: Óvulo Creativo is a platform that is attempting to give visibility and reconition to female creative directors. Women have a low representation inside creative departments, especially in creative direction. In general, globally speaking, the current percentage of female directors does not reach 20%. The main objective of the platform is, on one hand, display, promote and recognise the creative work of the professionals in agencies around the world, and on the other hand, to inspire and encourage the new generation of female students, showing them that it is possible to have a successful career in publicity.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Publicitat ; Dones ; Desigualtat



130 p, 2.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2014-12-19, darrera modificació el 2016-09-06



   Favorit i Compartir