Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/127959
Orientació i intervenció psicopedagògica en l’educació secundària [42978]
Roca Casas, Enric
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2014-15
Pla d'estudis: Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
Titulació: Psicopedagogia [4313754]
Resum: El mòdul d’orientació i intervenció psicopedagògica, obligatori en l’especialitat d’educació Formal, pretén capacitar els estudiants en les tasques d’orientació psicopedagògica que es desenvolupen als ensenyaments secundaris obligatoris i postobligatoris en un context de treball en equip docent i amb les famílies. Els objectius específics del mòdul són: 1. - Identificar i explicar les necessitats tutorials i d’orientació en els àmbits personal, acadèmic i professional / vocacional de l’alumnat. 2. - Dissenyar i desenvolupar plans, programes i accions d’orientació personal, acadèmica i professional. 3. - Avaluar psicopedagògicament variables i programes relacionats amb l’orientació i l’acció tutorial. 4. - Identificar, explicar i planificar actuacions amb els equips docents, els agents externs al centre i les famílies per a la optimització de l’orientació i l’acció tutorial al centre educatiu.
Llengua: Català.



Català
9 p, 349.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-01-08, darrera modificació el 2016-06-24



   Favorit i Compartir