Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/127984
Ogilvy s'equivocava
Piquer Bacardit, Marc
Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 69 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: En la publicitat, com el cas de la psicologia, no existeixen lleis o normes generals que poden ser plenament compreses i aplicades, donant pes als raonaments empírics. Per això s'acostuma a dir que la publicitat és un art. Aixo, ha de canviar. L'objectiu principi és determinar quina és més efectiva utilitzada en la redacció d'un titular en pu­blicitat gràfica, la paraula nou o novetat per mitja d'un experiment en el qual s'estudiaran les va­riables d'actitud cap a la marca, d'actitud cap a l'anunci i la intenció de compra de la marca.
Resum: En la publicidad, como el caso de la psicología, no existen leyes o normas generales que pueden ser plenamente comprendidas y aplicadas, dando peso a los razonamientos empíricos. Por eso se suele decir que la publicidad es un arte. Esto debe cambiar. El objetivo principio es determinar cuál es más efectiva utilizada en la redacción de un titular en publicidad gráfica, la palabra nuevo o novedad por medio de un experimento en el que se estu­diarán las variables de actitud hacia la marca, de actitud hacia el anuncio y la intención de compra de la marca.
Resum: In advertising, as in the case of psychology, there are no laws or general rules that can be fully understood and applied, giving weight to empirical reasoning. So they say that advertising is an art. This has to change. The principie objective is to determine what is most effective used in writing a headline in print ad­vertising, news or word again by an experiment in which the variables studied attitude towards the brand of attitude toward the ad and brand purchase intention.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Creativitat ; Publicitat -- Redacció ; Actitud (Psicologia)



69 p, 31.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-01-08, darrera modificació el 2016-09-06



   Favorit i Compartir