Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/128291
Creació e-commerce : true tradition
Valinuri Caballero, Omid
Riera i Terrén, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Data: 2014
Descripció: 98 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Gestió Aeronàutica [829]
Titulació: Gestió aeronàutica [2501233]
Resum: Els objectius del treball eren dur a terme la creació d’una empresa dins del sector d'e-commerce, més concretament una botiga online. Per a complir aquest objectiu ha sigut necessari realitzar un projecte d'emprenedoria desenvolupant una idea de negoci, on s’analitzen les diferents variables que afecten a la creació d'un negoci en general i dins del sector en particular. Els resultats del projecte són satisfactoris i presenten un projecte sòlid, viable i rentable el qual es presentarà a futurs possibles inversors.
Resum: Los objetivos del trabajo eran llevar a cabo la creación de una empresa dentro del sector del e-commerce, mas concretamente una tienda online. Para cumplir este objetivo ha sido necesario realizar un proyecto emprendedor desarrollando una idea de negocio, donde se analizan las diferentes variables que afectan a la creación de un negocio en general y en el sector en particular. Los resultados del proyecto son satisfactorios y presentan un proyecto sólido, viable y rentable el cual se presentará a futuros posibles inversores.
Resum: The main targets of this project where to run a business based on e-commerce, more specifically to run an online shop. To accomplish the target an entrepreneur plan was needed, where there is an analysis of all the different variables, which affects the running of that kind of business. The result is so satisfactory and presents a solid project, viable and profitable which will be exposed to futures investors.
Nota: Bibliografia
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Comerç electrònic ; Empreses ; Creació ; Emprenedoria



98 p, 5.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2015-01-21, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir