Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/128341
La publicidad en el Tercer Sector : estudio de caso de Médicos Sin Fronteras
Pérez Casanovas, Mònica
Balsebre Torroja, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 132 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: S'exposa l'evolució de la publicitat del Tercer Sector a partir del cas de Metges Sense Fronteres (MSF) i la seva publicitat emesa per la televisió a Espanya des dels anys 90 fins a l'actualitat. Aquests anuncis tenen l'objectiu d'aconseguir fons econòmics per a la seva organització, pel que es qüestiona la forma en què s'exposa la realitat dels països en emergència del Tercer Món mitjançant una anàlisi exhaustiva d'aquests. El Codi de conducta de l'organització s'agafarà com a referència per l'anàlisis de l'evolució i canvis que s'han produït en relació a les imatges i missatges que s'emetien per televisió a Espanya.
Resum: Se expone la evolución de la publicidad del Tercer Sector a partir del caso de Médicos Sin Fronteras (MSF) y su publicidad emitida por televisión en España desde los años 90 hasta la actualidad. Estos anuncios tienen el objetivo de recaudar fondos para su organización, por ello se cuestiona la forma en que exponen la realidad de los países en emergencia del Tercer Mundo mediante un análisis exhaustivo de éstos. El Código de conducta de la organización se cogerá como referencia para el análisis de la evolución y cambios que se han producido en relación a las imágenes y mensajes que se emitían por televisión en España.
Resum: The evolution of advertising in the Third Sector is exposed from the case of Doctors Without Borders and advertisements broadcast on television in Spain since the 90's until today. These ads are aimed to raise funds for their organization, so that is why they are questioned by the way they expose the reality of emergency countries of the Third World through an exhaustive analysis of these ads. The organitzation's Code of conduct will take as the reference for the analysis of the developments and changes that have ocurred in relation to images and messages that were broadcast on television.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Publicitat ; Metges sense Fronteres (Associació) ; Organitzacions no lucratives ; Organitzacions no governamentals



132 p, 18.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-01-22, darrera modificació el 2016-09-06



   Favorit i Compartir