Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/128343
Estudio de la responsabilidad social corporativa : el caso Nestlé.
Pujol Saiz, Miriam
Balsebre Torroja, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 92 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: En les últimes dècades, la importància de la RSC ha anat en augment. Cada cop més, les empreses opten per gestionar els seus negocis de manera socialment responsable, obtenint així una millor reputació i percepció per part dels seus stakeholders. Tot i així, identificar les empreses socialment responsables segueix sent quelcom confús. Aquest treball té per objectiu emmarcar la RSC dins uns paràmetres clars i estudiar-la en el seu més ampli concepte. Nestlé España S. A servirà d'exemple pràctic per aplicar l'establert al marc teòric del treball i aconseguir així una perspectiva global de la realitat de la RSC.
Resum: En las últimas décadas, la importancia de la RSC ha ido en aumento. Cada vez más, las empresas optan por gestionar sus negocios de manera socialmente responsable y obtener así una mejor reputación y percepción por parte de sus stakeholders. Aún así, identificar a las empresas socialmente responsable sigue siendo confuso. Este trabajo tiene por objetivo enmarcar la RSC dentro de unos parámetros claros y estudiarla en su más amplio concepto. Nestlé España S. A servirá de ejemplo práctico para aplicar lo establecido en el marco teórico del trabajo y conseguir así una perspectiva global de la realidad de la RSC.
Resum: Over the last decades, the importance of the CSR has increased substantially. Today, more and more companies are choosing to manage business in a social responsibly way with the aim of achieving a better reputation and stakeholders’ perception. Even so, identifying companies with a social responsibility behave may be confusing. The aim of this project is to define the CSR with clear parameters and to study it as a global concept. To accomplish this, the CSR theoretical framework will be applied in a practical example, Nestlé España S. A, which will help to provide a global perspective of the CSR’s reality.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Sociedad Nestlé A.E.P.A ; Responsabilitat social de l'empresa ; Ètica empresarial ; Reputació



92 p, 1.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-01-22, darrera modificació el 2016-09-06



   Favorit i Compartir