Optimización del proceso de catering en el A320-200
Gonzalez Espinosa, Ian
Piera, Miquel Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Fecha: 2014
Descripción: 75 pag.
Resumen: El projecte busca millorar l'operació actual de càtering a l'Airbus 1320-200 amb l'objectiu dinal de reduir el temps d'escala. A partir del manual operatiu del fabricant per l'assistència de terra, l'experiencia personal en el sector, les observacions de camp, les entrevistes amb experts així com la identificació del camí crític de l'escala, es crea un model, mitjançant el Formalisme de les Xarxes de Petri, que simula l'escala sota els supòsits que el citat document presenta. La modificació d'aquest model servirà com a base per demostrar l'eficàcia de les tres alternatives proposades al treball.
Resumen: El proyecto busca mejorar la operación actual de catering en el Airbus A320-200 con el objetivo final de reducir el tiempo de escala. A partir del manual operativo del fabricante para la asistencia en tierra, la experiencia personal en el sector, observaciones de campo, entrevistas con expertos así como la identificación del camino crítico de la escala, se crea un modelo, mediante el formalismo de las Redes de Petri, que simula la escala bajo los supuestos que el citado documento presenta. La modificación de ese modelo servirá de base para demostrar la eficacia de las tres alternativas propuestas en el trabajo.
Resumen: This project is settled to improve the actual onboard-catering service in the Airbus A320-200 in order to satisfy the main target: decrease the turn round time. Based in the manufacturer's operative handbook for ground handling activities, the own work experiencie, field observations, interviews with industry experts as well as identifying the critical path of the turn round, a model is created using the Petri Nets formalism to simulate the turn round under the assumptions of the manufacturer document. Furthermore, modifying the model will serve as a basis in order to prove the efficiency of the three alternatives presented in the work.
Nota: Bibliografia
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Grau en Gestió Aeronàutica [2501233]
Plan de estudios: Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]
Documento: Treball final de grau ; Text
Materia: Aviació comercial ; Serveis als viatgers



75 p, 2.7 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Escuela de Ingeniería. TFG

 Registro creado el 2015-02-04, última modificación el 2024-01-27



   Favorit i Compartir