Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/128890
Fonaments teòrics de l'ensenyament de la literatura a la secundària
Quintana, Lluís, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2011
Resum: L'ensenyament de la literatura es va vehicular, originàriament, a través de la seva història i es va dissenyar com a eina de suport per a l'ensenyament de la retòrica, però també per a la formació del ciutadà, cosa que ajuda a entendre el paper que ha ocupat aquesta assignatura i el desconcert en què ens trobem actualment, en què moltes de les funcions per a les quals es va crear han quedat obsoletes. A l'article, s'hi proposa un replantejament d'aquestes funcions i s'hi exemplifica en el cas del cànon i la varietat de lectures possibles a l'aula.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català.
Document: article ; recerca ; acceptedVersion
Matèria: Lectura ; Didàctica de la literatura ; Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals)
Publicat a: Articles de didàctica de la llengua i de la literatura, Núm. 53 (gener-març 2011) , p. 101-111, ISSN 1133-9845

Adreça alternativa: http://articles.grao.com/revistes/articles/053-que-llegeixen-els-no-lectors/fonaments-teorics-de-l-ensenyament-de-la-literatura-a-secundaria


16 p, 167.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2015-02-04, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir