Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/129061
Moda 2.0 : la recepción de los blogs de moda por parte de las audiencias españolas
Luque Aparicio, Ariadna
Ferrer Rodríguez, Iliana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2014
Descripció: 64 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Resum: L'exitosa blogosfera de moda va aparèixer fa uns anys però, a poc a poc, està aconseguint una gran expansió i una virtuosa consolidació. Amb l'aparició dels blogs de moda, aquest sector ha canviat les formes de comunicar-se i de relacionar-se amb el públic. Per això, amb aquesta investigació pretenem estudiar aquest tipus de blogs dins del panorama espanyol i, alhora, també a les audiències o usuaris d'aquests. El nostre objectiu, per tant, és intentar comprovar el grau d'influència que exerceixen aquests nous però populars espais digitals en els seus usuaris, a més d'analitzar les preferències i l'ús que aquests fan dels blogs.
Resum: La exitosa blogosfera de moda apareció hace unos años pero, poco a poco, está consiguiendo una gran expansión y un virtuoso afianzamiento. Con la aparición de los blogs de moda, este sector ha cambiado sus formas de comunicarse y relacionarse con el público. Por ello, con esta investigación pretendemos estudiar este tipo de bitácoras dentro del panorama español y, a su vez, también a las audiencias o usuarios de éstos. Nuestro objetivo, por tanto, es intentar comprobar el grado de influencia que ejercen estos nuevos pero populares espacios digitales en sus usuarios, además de analizar las preferencias y el uso que éstos hacen de los blogs.
Resum: The successful blogosphere appeared a few years ago but, little by little, it is achieving a big expansion and a virtuous consolidation. With the appearance of the fashion blogs, this sector has changed its forms of communicating and interacting with the public. That's why, with this investigation we aim to study this type of blogging inside the Spanish panorama and, at the same time, its audiences and users. Our goal, then, is to try to check the degree of influence that these new but popular digital spaces exercise on their users, as well as analysing the preferences and the use that these users make of the blogs.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Text ; bachelorThesis
Matèria: Blocs ; Moda ; Audiència



64 p, 1.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-02-09, darrera modificació el 2016-11-23



   Favorit i Compartir