Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/129416
Anàlisi d’experiències en el camp de l’educació ambiental i d’itineraris de progrés : el cas de l’agenda 21 escolar de Sabadell
Castelltort Valls, A. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament Didàctica de les Ciències i les Matemàtiques)

Data: 2009
Resum: L'Agenda 21 Escolar (A21E) és un programa que vol fomentar els plantejaments i les pràctiques participatives als centres educatius des del punt de vista de la sostenibilitat i reforçar els vincles entre l'escola i la ciutat. El treball que es presenta analitza l’interès educatiu del ventall d’experiències d’educació per la sostenibilitat desenvolupades en el marc del Programa Agenda 21 Escolar de Sabadell i planteja possibles itineraris de progressió de les escoles al llarg dels anys de participació, tot amb la finalitat d’estimular noves iniciatives i noves idees per continuar avançant en el camp de l’educació per la sostenibilitat.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 529-533, ISSN 2174-6486



5 p, 43.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2015-02-19, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir