Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/129705
Criteris d’avaluació pels centres que participen al programa agenda 21 escolar de Barcelona. Anàlisi d’un instrument d’autoavaluació i respostes davant la proposta de la seva implementació
Weissmann Resnik, H. (Ajuntament de Barcelona. Àrea Medi Ambient)
Franquesa, T. (Ajuntament de Barcelona)

Data: 2009
Resum: L’Agenda 21 Escolar de Barcelona és un programa adreçat als centres de totes les etapes educatives. Un programa d'educació, participació i implicació cívica, que actua com a estímul i suport a la introducció de criteris de sostenibilitat. Això significa que de manera progressiva, el centre es va implicant en la revisió i transformació de les pràctiques escolars, assegurant la participació real dels protagonistes, creant espais i condicions per actuar amb autonomia, responsabilitat, cooperació . . . Al finalitzar el cinquè curs d’A21E, els centres poden iniciar una nova etapa fent una memòria del quinquenni. El treball descriu una eina d’autoavaluació elaborada en el marc d’un grup de treball constituït per la coordinació del programa i professorat de centres diversos i l’anàlisi de les respostes dels claustres a l’hora de rebre la proposta i d’utilitzar l’instrument.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 1213-1218, ISSN 2174-6486



6 p, 45.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2015-02-26, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir