Criteris d'avaluació pels centres que participen al programa agenda 21 escolar de Barcelona. Anàlisi d'un instrument d'autoavaluació i respostes davant la proposta de la seva implementació
Weissmann Resnik, H. (Ajuntament de Barcelona. Àrea Medi Ambient)
Franquesa, T. (Ajuntament de Barcelona)
Date: |
2009 |
Abstract: |
L'Agenda 21 Escolar de Barcelona és un programa adreçat als centres de totes les etapes educatives. Un programa d'educació, participació i implicació cívica, que actua com a estímul i suport a la introducció de criteris de sostenibilitat. Això significa que de manera progressiva, el centre es va implicant en la revisió i transformació de les pràctiques escolars, assegurant la participació real dels protagonistes, creant espais i condicions per actuar amb autonomia, responsabilitat, cooperació . . . Al finalitzar el cinquè curs d'A21E, els centres poden iniciar una nova etapa fent una memòria del quinquenni. El treball descriu una eina d'autoavaluació elaborada en el marc d'un grup de treball constituït per la coordinació del programa i professorat de centres diversos i l'anàlisi de les respostes dels claustres a l'hora de rebre la proposta i d'utilitzar l'instrument. |
Rights: |
Tots els drets reservats. |
Language: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Published in: |
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 1213-1218, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/293934
The record appears in these collections:
Articles >
Published articles >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Research articles
Record created 2015-02-26, last modified 2022-09-04