Identificació d'evidències en el marc de les ciències per al món contemporani
Cortijo Pérez, Celsa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Fecha: 2009
Resumen: La nova matèria Ciències per la Món Contemporani té com a objectiu principal afavorir que l'alumnat de batxillerat adquireixi les competències necessàries per comprendre el món actual, tant des de la perspectiva social com científica. Per tal d'assolir aquests objectius un dels propòsits és que l'alumnat comprengui la manera de treballar dels científics. La nostra recerca està centrada en l'estudi de les dificultats de l'alumnat per identificar i interpretar evidències a partir de la lectura de textos i gràfics. Els primers resultats indiquen dificultats importants per part de l'alumnat per identificar evidències dels marcs teòrics estudiats durant l'ESO, per distingir evidències de valors ètics i d'opinions personals. En el cas dels gràfics s'observem dificultats en l'aplicació d'habilitats cognitives com descriure i interpretar per identificar evidències.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 2529-2535, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/294412


7 p, 100.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2015-03-20, última modificación el 2022-09-04



   Favorit i Compartir