La diagnosi de les habilitats científiques : un instrument per a orientar l'e/a de les ciències en aules multiculturals
Roldán Muñoz, J. (Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació)

Fecha: 2009
Resumen: La recerca s'inicia el curs escolar 2007-08 i sorgeix de la necessitat de reflexionar respecte a la incorporació de l'alumnat nouvingut a les classes de Ciències que fem als instituts de secundària de Catalunya, principalment a les àrees on el percentatge d'alumnes amb diferents bagatges culturals supera el 20 % del total. Els factors que influeixen en la incorporació a les classes són diversos i difícilment abastables en una recerca com aquesta; així que ens hem centrat en l'avaluació de les habilitats científiques com a pas previ per a l'orientació de l'E/A de les Ciències en aules multiculturals. Suposàvem que la diagnosi era una eina molt interessant per optimitzar els E/A de les Ciències però, hem descobert que també ho és per fer aflorar les diferències culturals que hauríem de tenir en compte a l'hora d'enfrontar unes classes multiculturals en un món globalitzat i canviant.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 2656-2659, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/294453


4 p, 43.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2015-03-23, última modificación el 2022-09-04



   Favorit i Compartir