Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/131235
L’ús de la història de la ciència en l’explicació de la teoria de l’evolució a l’ensenyament secundari
Camós Cabeceran, A. (IES Miquel Martí i Pol)
Universitat Autònoma de Barcelona

Data: 2009
Resum: En l’ensenyament en tot els seus nivells, un dels temes on més s’utilitza com a recurs la història de la ciència, és precisament el tema de l’evolució. Em referiré al tractament que es fa en els llibres de text dels models d’evolució de Darwin i de Lamarck, i dels exemples que s’utilitzen per descriure’ls. Després analitzaré com es tracta l’aspecte històric d’aquest tema en els llibres de text – especialment els adaptats als nous currículums. Finalment faré algunes propostes concretes per a millorar el tractament històric de la teoria de l’evolució, introduint algunes modificacions en la forma de presentar els diferents models de la teoria evolucionista.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 3704-3709, ISSN 2174-6486



6 p, 179.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2015-03-26, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir