Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/131471
La calidad de los servicios públicos : un comentario
Recio, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)

Data: 2007
Resum: En este artículo se revisa la cuestión de la calidad de los servicios tratando de aportar un marco complejo de evaluación. En especial se consideran los Servicios públicos desde el punto de vista de las necesidades sociales, de la igualdad y el trato de la diferencia, así como de las relaciones laborales que se dan en su seno.
Resum: In this article the question of quality of service is revised trying to apply a complex evaluation framework. Especially public services are considered from the point of view of social needs, equality and dealling with difference as well as labour relations arising in its heart.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Castellà
Document: article ; recerca
Matèria: Servicios Sociales ; Necesidades ; Igualdad ; Respeto ; Social Services ; Needs ; Equality ; Respect
Publicat a: RTS : revista de treball social, Núm. 181 (agost 2007) , p. 9-19, ISSN 0212-7210



11 p, 152.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Centre d’Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2015-04-09, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir