Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/131548
Plataformas audiovisuales a la carta : iniciativas y potencial educativo
Portalés Oliva, Marta
Universitat Autònoma de Barcelona. Gabinet de Comunicació i Educació

Publicació: Bellaterra, Barcelona Gabinete de Comunicación y Educación 2013
Descripció: 5 pag.
Resum: La sociedad de la información española está marcada por el uso del smartphone. Así lo demuestra el reciente IV Estudio sobre Mobile Marketing (IAB Spain y The Cocktail Analysis). El siguiente informe propone una aproximación al estado actual de los contenidos a la carta provistos por empresas privadas. Para ello, se ha llevado a cabo una selección de plataformas con contenidos disponibles en dispositivos convergentes, no sólo para su empleo en smartphones y tablets, sino también en televisión y PC con conexión a Internet.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: report
Matèria: Televisión a la carta ; Educación

Adreça alternativa: http://www.gabinetecomunicacionyeducacion.com/files/adjuntos/plataformasaudiovisualesalacarta.pdf


5 p, 559.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Gabinet de Comunicació i Educació
Documents de recerca > Estudis

 Registre creat el 2015-04-13, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir