El mercado cinematográfico en España en 2013
Baena, Glòria
Universitat Autònoma de Barcelona. SGR-Grup de Recerca Gabinet de Comunicació i Educació

Publicació: Bellaterra Gabinete de Comunicación y Educación 2013
Descripció: 6 pag.
Resum: Las grandes cifras relativas al consumo cinematográfico en España descienden en todos sus indicadores: el número de pantallas, el número de películas exhibidas, el número de espectadores, etc. En este informe nos vamos a centrar en los espectadores y en el consumo que han realizado a lo largo del 2013. Para ello contamos con los datos recogidos en el Eurobarómetro sobre consumo y participación cultural 2012 y el Anuario SGAE de las artes escénicas, musicales y audiovisuales 2013.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Informe
Matèria: Audiencia ; Cine ; España

Adreça alternativa: http://www.gabinetecomunicacionyeducacion.com/files/adjuntos/CINE_ESPANA.pdf


6 p, 459.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Gabinet de Comunicació i Educació
Documents de recerca > Estudis

 Registre creat el 2015-04-14, darrera modificació el 2023-11-28



   Favorit i Compartir