Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/131775
La mesura de l'audiència a Catalunya, amb l'entrada a escena del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura
Huertas Bailén, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Publicació: Barcelona Generalitat de Catalunya 2009
Descripció: 9 pag.
Col·lecció: Lexikon/Informes
Resum: En aquest article, l’autora situa la posada en marxa del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura en el context dels estudis de mesura d’audiències –a l’Estat espanyol i al nivell local– i de les tendències tècniques a escala internacional. D’aquesta manera, avalua l’aportació del Baròmetre a la información proporcionada pels estudis espanyols tradicionals (OJD, EGM, TNSofres), i presenta les principals dificultats i resistències que haurà d’afrontar, tant de caràcter tècnic i metodològic com en referencia a les tradicions corporatives del sector i, fins i tot, a les reserves ideològiques que suscita.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: bookPart
Matèria: audiències ; públics ; mesurament ; mitjans de comunicació
Publicat a: Informe de la comunicación en Cataluña 2007-2008, 2009, p. 313-319



8 p, 97.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2015-04-23, darrera modificació el 2016-10-26



   Favorit i Compartir